If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Ай ся момци кажете стрелката на стъпковия мотор на боксера на къде трябва да сочи, към колекторите или напред към маркуча в който влиза ? Бат бобо ти си в час тука айде дай едно съветче
хубу, значи да заключим че на 145цата трябва да сочи на към колекторите, тва добре ама от едно друго место ми казаха че са гледали на 33ка със същия двигател като на пича по-горе и сочил към маркуча, начи има 2е объркани 22ки :P
хубу, значи да заключим че на 145цата трябва да сочи на към колекторите, тва добре ама от едно друго место ми казаха че са гледали на 33ка със същия двигател като на пича по-горе и сочил към маркуча, начи има 2е объркани 22ки :P
Да, аз познавам и трета и четвърта...
http://www.facebook.com/VenturaGarage
Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."
Колеги какво се оказа в крайна сметка,на къде трябва да сочи стрелката към маркуча или към колектора .Аз си мисля , че трябва да е към маркуча,защото от него отива под дроселите.Не е ли за това моторчето да вкарва въздух след дроселите на празен ход.
Някой може ли да каже, каква е разликата ако стрелката е в едната посока или в другата. Щото при мен боксер 1.6 стъпковото моторче, движи едно буталце напред назад, което запушва или отпушва притока на въздух от страни на дроселната клапа и както и да го завъртиш все ще върши работа. То движи напред и назад. Незнам, има ли някакво значение.
Някой може ли да каже, каква е разликата ако стрелката е в едната посока или в другата. Щото при мен боксер 1.6 стъпковото моторче, движи едно буталце напред назад, което запушва или отпушва притока на въздух от страни на дроселната клапа и както и да го завъртиш все ще върши работа. То движи напред и назад. Незнам, има ли някакво значение.
Твойто не е същото и си е наред
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Аве няма значение бе пичове Хубаво е като е мноо старо моторчето да го обърнете наобратно за да компенсира малко или много износването Иначе на 33-ката няма как да се обърне обратно щото не пасва на планката на колектора
Comment